کلاس های ویژه حل مسئله:

کلاس های ویژه حل مسئله برا آن دسته از دانش آموزانی است که معمولا درس ریاضی را به خوبی یاد گرفته اند و دوست دارند قدرت حل مسئله خود را ارتقاء دهند.

برخی از والدین به اشتباه دنبال این موضوع هستند که معلمین برای بچه های آنها مسئله های سخت حل کند و این اشتباه بزرگی است. در حقیقت بعد از اینکه مسئله حل شد، دیگر آن مسئله برای فرزند شما ارزش چندانی نخواهد داشت و به قول معروفمعما چو حل گشت ،آسان شود…”

لذا از نگاه ما آموزش، پر کردن یک سطل از اطلاعات و مسئله ای حل شده نیست، بلکه افروختن یک شوق است. ما با این روند آموزش موجود، شوقی که به صورت طبیعی در بچه ها وجود دارد را می کشیم و آن را تبدیل به رباطی بی انگیزه می­کنیم که حتی توان سوال پرسیدن را هم ندارد و فقط یاد دارد مسئله های حل شده را به ذهن بسپارد . در صورتی که هدف اصلی ما از حل مسائل سخت تر برای دانش آموزان خوب ، تقویت قدرت و توان حل مسئله در آنها می باشد.

لذا با توجه به تمام ابعاد گفته شده ، کانون ریاضیات کرمان برای آن دسته از دانش آموزانی که علاقه مند به دوره های حل تمرین پیشرفته هستند برنامه ریزی هایی انجام می دهد که با آن برنامه دانش آموز بتواند قدرت حل مسئله خود را ارتقاء دهد. در این برنامه ، دانش آموز نقش اصلی را بازی میکند و توسط یک مربی به اهداف مورد نظر می رسد.

معمولا در این دوره ها نیازی به حضور فیزیکی دانش آموز در آموزشگاه نیست و همه دانش آموزان در سرتاسر کشور می توانند در از این دوره ها استفاده کنند.

مستول هماهنگی برنامه کلاس های حل تمرین ویژه آقای دکتر حمید مقدری هستند.جهت اطلاع بیشتر از این دوره ها می توانید به شماره تلفن 32530994-034 تماس حاصل فرمایید.



آدرس ها:

آدرس شعبه ۱ (شعبه مرکزی) : خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

آدرس شعبه ۲: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبستان دوره اول: خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۱۹

آدرس دبستان دوره دوم: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبیرستان دوره اول (پروفسور رجبعلی پور): خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

تماس با ما:

ایمیل: kmc91.ir@gmail.com

شماره های تماس:‌

۰۳۴-۳۲۵۳۰۹۹۴

۰۳۴-۳۲۵۲۱۱۳۹

:: کلیه حقوق این وبگاه متعلق به کانون ریاضیات کرمان می‌باشد و هرگونه کپی برداری از آن، تنها با ذکر منبع مجاز می‌باشد::