تسلط بر ریاضی باعث افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان می‌شود و به عنوان ابزاری توانمند در جهت موفقیت در آینده است. نه تنها برای قبولی در رشته های علوم پایه و مهندسی نیاز به یادگیری ریاضی احساس می‌شود، بلکه در سایر رشته‌ها همانند رشته های پزشکی و اقتصاد نیز کمک فراوانی می‌نماید. اما فراتر از این، هدف از ریاضی پرورش قدرت ذهن و اندیشه است. کسانی که خوب ریاضی می‌خوانند در زندگی نیز برای حل مشکلاتشان بهتر تصمیم می‌گیرند و قادر به برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم های بهتر هستند.

کلاس های آفلاین

بسته های کمک آموزشی در بستر فضای آفلاین

یکی دیگر از بهترین امکانات آموزشی که در این مرکز برای دانش آموزان عزیز در نظر گرفته شده است، تهیه کلیه محتوای مورد نیاز دانش آموز به واسطه مرور و یادگیری مجدد مطالب سال تحصیلی گذشته و یا آموزش و یادگیری مطالب جدید پایه تحصیلی سال آینده می باشد. تا دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده مشکل نداشته باشند.

لذا برای این موضوع کلیه مباحث ریاضی پایه های مختلف تحصیلی توسط بهترین و برجسته ترین اساتید کانون ریاضیات کرمان تهیه و به صورت بسته های آموزشی در طی 8 هفته متوالی در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میگیرد.

در این شرایط ، چند کتاب حل مسئله نیز در اختیار داش آموزان قرار می گیرد که دانش آموز بعد از مشاهده فیلم های تدریس می تواند به حل آنها بپردازد.

همچنین هر دانش آموز یک عضو گروه با نام گروه پشتیبانی کانون ریاضیات کرمان در واتس آپ می شود تا در صورت نیاز بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نماید.

جهت اطلاع از شرایط استفاده از کلاس های آفلاین و ثبت نام، لطفا پایه تحصیلی را به شماره واتساپ 09369744023 ارسال کنید.

آدرس ها:

آدرس شعبه ۱ (شعبه مرکزی) : خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

آدرس شعبه ۲: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبستان دوره اول: خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۱۹

آدرس دبستان دوره دوم: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبیرستان دوره اول (پروفسور رجبعلی پور): خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

تماس با ما:

ایمیل: kmc91.ir@gmail.com

شماره های تماس:‌

۰۳۴-۳۲۵۳۰۹۹۴

۰۳۴-۳۲۵۲۱۱۳۹

:: کلیه حقوق این وبگاه متعلق به کانون ریاضیات کرمان می‌باشد و هرگونه کپی برداری از آن، تنها با ذکر منبع مجاز می‌باشد::