روانشناسی تحصیلی و مشاوره

معمولا والدین اظهار می دارند که دانش آموزشان در ریاضی قوی یا ضعیف است، اما مشاوری که سالها تجربه در کار آموزشی دارد به گونه ای دیگر به موضوع نگاه میکند. ضعف دانش آموز می تواند ریشه در بسیاری ازمسائل داشته باشد. گاهی پایه دانش آموز ضعیف است. گاهی روش مطالعه اشتباه است. گاهی مشکل از کم تمرین کردن است. گاهی مشکل از عدم علاقه به درس است. گاهی اوقات یکی از مهم ترین مسائل ، عدم تمرکز دانش آموز در یادگیری است.شناسایی علت ضعف دانش آموز نکته مهمی است. ایتداباید ظرفیت یادگیری را افزایش بدهید و سپس به فکر پر کردن آن ظرفیت باشیم.

برای دانش آموزان قوی هم راه کارهای متفاوتی وجود دارد. بعضی را باید به المپیاد راهنمایی کرد و برای برخی، توصیه به حل تمرین های مدرسه ای بیشتر توصیه می شود. اینها بستگی به نظر مشاور دارد. درجلسه مشاوره یک راه کار به شما پیشنهاد می شود که بتوانید با صرف کمترین انرژی، بیشترین موفقیت را در راه تحصیل کسب کنید.

متخصصین و مشاوران ما در این موسسه معمولا افرادی هستند که به کلیه ابعاد روانشناسی و درسی و مشکلات فرزند شما توجه می کنند و دراین زمینه ها جز بهترین متخصصین هستند و بهترین راهکار ها و برنامه ها را به شما پیشنها می نمایند.

جلسات مشاوره برای دانش آموزان در استان کرمان حضوری و برای سایر استان ها به صورت آنلاین برگزار می گردد.

برای هماهنگی کلاس مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی به شعبه مرکزی کانون ریاضیات کرمان واقع در خیابان فیروزه کوچه 8 پلاک 60 مراجعه و یا با شماره تلفن 32530994-034 تماس و با خانم ابوالحسنی هماهنگ نمایید.



آدرس ها:

آدرس شعبه ۱ (شعبه مرکزی) : خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

آدرس شعبه ۲: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبستان دوره اول: خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۱۹

آدرس دبستان دوره دوم: خیابان فیروزه نبش کوچه ۸

آدرس دبیرستان دوره اول (پروفسور رجبعلی پور): خیابان فیروزه کوچه ۸ پلاک ۶۰

تماس با ما:

ایمیل: kmc91.ir@gmail.com

شماره های تماس:‌

۰۳۴-۳۲۵۳۰۹۹۴

۰۳۴-۳۲۵۲۱۱۳۹

:: کلیه حقوق این وبگاه متعلق به کانون ریاضیات کرمان می‌باشد و هرگونه کپی برداری از آن، تنها با ذکر منبع مجاز می‌باشد::